środa, 20 lutego 2013

Wrzosowy z różem

 Nie spodziewałam się że połączenia fioletu, wrzosowego i różowego wyjdzie tak fajnie. W takich właśnie kolorach powstał komplet w technice sutasz: broszka ze sporym, bo aż 16 mm kryształem Swarovski rivoli oraz malutkie, lecz niezwykle eleganckie kolczyki także z rivoli (12mm). Kolczyki są bardzo proste lecz niezwykle urokliwe. Połączenie ametystowych Swarovski z wrzosowo-różowymi sznurkami dało niesamowity efekt. Komplet ma bardzo ciepłą, energetyczną barwę.
Nie udało mi się dokładnie uchwycić na zdjęciach koloru tego kompletu, w rzeczywisości kolory są bardziej intensywne.







Zgłosiłam broszkę w wyzywaniu Kreatywnego Kufra

4 komentarze:

  1. Choć róż to delikatnie mówiąc "nie mój" kolor, to muszę przyznać, że komplet bardzo mi się podoba:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowy to też zdecydowanie nie mój kolor, ale w tym połączeniu jestem w stanie go "przełknąć", a nawet polubić!

      Usuń
  2. Uwielbiam te kolory. Zwłaszcza fiolet i mogę się zachwycać tym komplecikiem w nieskończoność.Jest piękny:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory przecudowne. Ja osobiście ostatnio dużo robię w tym kolorze :D Pozdrawiam.
    OBSERWUJE.

    zapraszam http://bead-pattern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń