sobota, 13 kwietnia 2013

Koralikowy motyl

Pokazywałam już ważki z sutaszu - niebieską i fioletową, była też ważka koralikowa. Dalej pozostaję w tematyce owadów.
Motyl - to udało mi się wypleść z koralików w ramach doskonalenia peyote. Początkowo miał być broszką, niestety moje zasoby koralików 15/0 okazały się zbyt małe bym mogła swobodnie dobrać kolory więc musiałam zdecydować się na 11/0. Już po zrobieniu pierwszego skrzydełka wiedziałam że będzie to motyl gigant no ale skoro już zaczęłam... Wzór autorstwa Цветик-7цветик.

W związku z tym, że bransoletka full of colours została zdyskwalifikowana z wiosennego wyzwania KK zgłaszam na to miejsce mojego giganta, bo w końcu wiosna to motyle :) (mam nadzieję, że to zgodne z regulaminem).





14 komentarzy:

  1. :O no przepięknisty! wyszedł wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i dobrze, że wielka! Nosiłabym. Idealna brocha :) Bo na „szka” to jednak za duża :P A ja na razie wyplatam i wyplatam a pokażę dopiero zrobione :) Na razie robię sobie zdjęcia pt. „podrygi wiosny” :P

    Zapraszam do mnie, bo zrobiłam porządek z blogiem i podstronę gdzie ładnie opisałam linki do tutoriali koralikowych. Wpadnij i zobacz czy coś jest dla Ciebie :D ---> http://bead-pattern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny motyl! powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny ! Tropikalne motyle są na ogół wielkie, a tak ciężko od nich oczy oderwać ;)Powodzenia w KK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny wzór! Ta praca jest wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. To trzeba mieć cierpliwość do takiego tkania koralikami. No piękny motyl :)
    Chciałam wyróżnić Twój blog i w związku z tym zapraszam do siebie po szczegóły Liebster Blog:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny jest ten motyl!!! Doskonale dobrałaś kolory,nadają mu lekkości!!!
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam bardzo:) cieszę się że się podoba, bo kosztował mnie sporo pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Motyl jest po prostu obłędny! Podziwiam Twoją cierpliwość, bo mój motylek od dwóch tygodni leży z tylko jednym skrzydłem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowity ;)
    podziwiam cierpliwość bo chyba trzeba mieć ogromną do takiej ilości koralików ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny cudny cudny :D:D:D kocham motyle ;] Zapraszam do mnie na bloga po nominację do wyróżnienia ;] pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny piękny nie mogłam się napatrzyć więc dodałam go do obserwowanych chyba się nie gniewasz oj chciałoby się taki zrobić tylko schemat trzeba mieć co nie ????

    OdpowiedzUsuń