poniedziałek, 18 marca 2013

full of colours - bransoletka sutasz

Już dawno miałam ochotę poszaleć z kolorami i zrobić coś z całej palety kolorów tęczy. Dałam sobie pełną swobodę kolorystyczną i tak powstała bransoletka w technice haftu sutasz w energetycznych i intensywnych barwach. Niestety, nie udało mi się uchwycić na zdjęciach nasycenia i wyrazistości użytych kolorów sznurków sutasz.
Element centralny to żółty oraz 2 różowe kamienie howlitu. Dodatkowo użyłam kuleczki masy perłowej, koraliki toho oraz kryształki Fire Polish. Tył podszyty skórą naturalną.








Bransoletkę ze względu na swoją bardzo wiosenną kolorystykę zgłaszam w najnowszym wyzwaniu Kreatywnego Kufra - Wiosna. Oby była przepowiadającą jaskółką :) 


5 komentarzy:

  1. Cudowna, może przywoła wiosnę, takimi kolorami? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Mam taką nadzieję, bo tej zimy już zdecydowanie za dużo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna bransoletka, kolory świetnie połączone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak jak nie przepadam za sutaszem, tak mogę powiedzieć- to jest cudowne :) i kształt i kolory bajeczne... zapraszam do siebie www.wiosenna67.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepoiękna jest:)Życzę powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń