poniedziałek, 4 marca 2013

podwójna gąsienniczka

Wśród osób koralikujących czy też beadingujących podobnie jak w innych środowiskach można zaobserwować pewne trendy. I tak przeważnie jak ktoś wymyśli coś innego, nowatorskiego kolejne osoby tworzą coś podobnego. Jednym z takich trendów były a może i nadal są gąsienniczki. Do mnie jakoś one nie przemawiały i długo opierałam się wykonaniu takowej. Zrobiłam natomiast bransoletkę z połączenie dwóch gąsienniczek koralikami superduo z pomysłu weraph. Kolorystyka: teal, crystal i czarny.




1 komentarz:

  1. bardzo fajnie to wygląda, ja też nigdy nie robiłam tej bransoletki z podobnych powodów i dopiero od niedawna się do niej przymierzam ale chciałam ją zrobić jeszcze inaczej czy mi się uda zobaczymy jak zrobię, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń