piątek, 3 maja 2013

Liebster Blog

Zasady wyróżnienia:  
Nominacja do LIEBSTER jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który Cię nominował.

Dostałam już 4 nominacje, za które bardzo dziękuję i mam zamiar "załatwić" je wszystkie w tym 1 poście:)

Pierwsza nominacja była od zeli

1)      Czarne, czy białe? - Czarne
2)     przeszłość, teraźniejszość, przyszłość? - Przyszłość
3)     Ulubiony deser? - Czekolada
4)     Co sprawia Ci największą radość? - Kiedy coś mi się udaje.
5)     Miejsce, które pragniesz odwiedzić?  - Hiszpania
6)     Wysokie góry, czy głębokie morze? - Góry
7)     Najgorszą prawdę najlepiej.... ? usłyszeć w oczy
8)     Na co poświęcasz najwięcej czasu? - Sutasz i koraliki
9)     Jakie zwierzę lubisz najbardziej? - Psy
10)  Ulubiona muzyka filmowa? - Nie mam
11)   Lepsze spodnie, czy spódnica? - Spodnie 
 

1. Piekło czy niebo? - Niebo
2. Jaką biżuterię nosisz najchętniej? - Swoją
3. Dobra książka czy dobry film? - Film
4. Złoto czy srebro, a może platyna? - Srebro
5. Co cię najbardziej kręci? - Hm..
6. Kawa czy herbata? - Herbata
7. Która pora roku sprawia ci najwięcej radochy? - Wiosna
8. Jak byś miała jechać na bezludną wyspę co byś zabrała ze sobą? - Laptopa i torbe koralików
9. Ulubiona muzyka? - zależy od humoru
10. Ulubiony kolor to... - nie mam
11. Blog jest dla mnie... - formą rozrywki

 
Tekla:  
 
 1. Jaka jest twoja ulubiona biżuteria? - ta... moja:)
2. Jaki jest twój ulubiony kolor? - nie mam
3. Kwiaty cięte czy doniczkowe? - i takie i takie
4. Wakacje w górach czy nad morzem? - w górach nad morzem:)
5. Jak rozpoczęła się twoja przygoda z blogowaniem? - bardzo spontanicznie
6. Jakie masz inne zainteresowania poza tymi, które są tematem twojego bloga? - muzyka, siatkówka
7. Czym zajmujesz się na co dzień? - teraz głównie koralikowaniem
8. Herbata czy kawa? - herbata
9. Jak opiszesz swój styl ubierania na co dzień? - luźny
10. Jaki jest twój codzienny makijaż? - minimalizm i prostota
11. Smak raczej słodki czy słony? - słodki
 

1. Twoje rękodzieło jest sposobem na... - spędzanie wolnego czasu
2. Gdzie najczęściej przychodzą Ci do głowy nowe pomysły? - wszędzie
3. O jakie porze dnia lub nocy najczęściej wykonujesz swoje prace związane z blogiem? - wieczorem
4. Motywację do dalszej pracy czerpiesz z... - opinii i komentarzy
5. Miejsce, które Cię uspokaja, to:... słoneczna wyspa :)
6. Jaki rodzaj rękodzieła, którego sam/a nie tworzysz Cię zachwyca? - wire wrapping
7. Las, morze czy góry? - Góry
8. Miejsce, które chciał/a/byś zobaczyć, to... - Hiszpania
9. Jaki sport lubisz i/ lub uprawiasz? siatkówka, tylko lubię, nie uprawiam
10. Smak z dzieciństwa - rabarbar z cukrem
11. Jakiej egzotycznej potrawy spróbował/a/byś gdyby tylko nadarzyła się taka okazja? Hmm... 

Dziękuję wszystkim za wyróżnienia :)

Oto moje pytania: 
1. Ulubiona piosenka  i artysta
2. Najbardziej wstydzę się...
3. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa... 
4. Gdy mi smutno to...
5. Buty płaskie czy na obcasie?
6.  Dyscyplina sportu o której najwięcej wiem to...
7. Co Cię skłoniło do założenia bloga?  
8.  Miejsce które chcę odwiedzić to...
9. Na ostro czy na słodko?
10. Ulubione kwiaty
11. W wolnym czasie najchętniej...  
 
Nominuję:
 

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję , bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W trakcie wędrówki po blogu znalazłam nominację dla siebie! Baardzo dziękuję, jest mi niezmiernie miło ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń